|
|
|
|
Soul
"Visele nu sunt in cer si aproape de stele, sunt aici, in sufletul si inima ta..."
Eau de toilette pentru barbati. Aroma proaspata are o putere masculina care reflecta pofta de viata...
Pentru barbati, eau de toilette. Un amestec tare de yuzu
|
|
detalii ... 
|
|
|
|
 |
|
|
|
pastila de slabit, sistem osos sanatos, bucuresti slabire herbalife, slabire rapida herbalife bucuresti sector 1, contact herbalife bucuresti, platou slabire, slabire herbalife, regim de slabit herbalife, kilograme in plus dupa sarcina, sediu herbalife, distribuior herbalife bucuresti sector 6, cure de slabire lejere, diete de slabire, proteina completa, herbal, herbalife sector 6 bucuresti, retete pentru cure, distribuior herbalife bucuresti sector 3, formula 1 express bucuresti, cura slabire herbalife craiova,
|
|
|
|
|
Curele de slabire reduc riscul de ateroscleroza < INAPOI
|
|
|
|
|
|
|
Categoria: Informatii Utile
Subcategoria: Stil de viata
Sursa: http://www.libertatea.ro
Autor:
Click-uri: 1 in ultimele 15 zile
Nota: Nu a primit!
Cuvinte cheie: arteroscleroza, cure de slabire, colesterol, sanatatea inimii, herbalife slabire, herbalife slabire bucuresti, herbalife bucuresti slabire, bucuresti herbalife slabire, cure de slabire herbalife bucuresti, regim de slabit herbalife bucuresti, dieta de slabire herbalife bucuresti. distribuitor herbalife bucuresti, centru herbalife bucuresti, cabinet wellness bucuresti, slabire bucuresti
|
|
|
|
Detalii:
|
|
|
|
Cercetătorii israelieni au anunţat, astăzi, că au reuşit să dovedească, în premieră, faptul că o scădere a greutăţii corporale reduce într-un mod semnificativ riscul de ateroscleroză, în urma unui studiu desfăşurat pe o perioadă de doi ani.
Cercetătorii de la Universitatea Beer Sheva din sudul Israelului au monitorizat, cu ajutorul ecografiilor tridimensionale, formarea depozitelor de colesterol din carotidă, principala arteră de la nivelul gâtului şi creierului, pe un eşantion de 140 de pacienţi, timp de doi ani.
"Am constatat pentru prima oară, vizual, că un regim alimentar moderat nu doar că stopează acumularea de colesterol rău (lipoproteine de densitate joasă - LDL), ci şi reduce volumul acestuia şi al presiunii sangvine", a declarat Iris Shai, coordonatorul studiului.
Rezultatul acestor cercetări, efectuate pe pacienţi care au urmat cure de slăbire inspirate din dieta mediteraneană, săracă în grăsimi animale, a fost publicat în cel mai recent număr al revistei americane Circulation.
Ateroscleroza este un factor de risc major pentru producerea atacurilor cerebrale şi a infarctelor.
Acest articol a fost preluat de pe www.Libertatea.ro
|
|
|
|
Comentarii
|
|
|
|
Nu sunt comentarii! |
|
|
|
Adauga un comentariu
|
|
|
|
|
|